Bismilahirrahmanirahim
chocolate kidz: The Gathering Wash & About

22 May 2012

The Gathering Wash & About



The Gathering Wash & About


Bersama sama menjayakan program bersama anak² yatim

By The Telekung Project
29 April 2012
Seri Spa Bandar Seri Putra, Bangi

Hi semua...

Ini some of the charity event yang kami jayakan. Bersama menceriakan anak2 yatim piatu seramai dlm 47org. Masa I call Akak Zila (Founder The Telekung Project), Akak Zila bagitahu dalam 60org. So I siap2 kan more than that, sebab nak kasi sponsors, volunteer (dlm 100 org) and sesiapa lagi la kan.. Mesti derang teruja tengok Chocolate Fountain. Hehehehe.... Tapi yang datang dalam 47org je, yg lain tu kata nye ade tuisyen... 

Banner The Gathering Wash & About

Some of Macaroon yang orang sponser. I tak rase, cuz nak cepat time tu.. Just setup2 kan chocolate fountain then I cabut, cuz ade lagi 2 event menanti.


Ni lah volunteer yang i cakap tu. I can see from their eyes mamasing tak sabar & excited nak membantu. Big thanks to all volunteer yang tolong I. Dah la tolong masa nak setup, masa dah habis event pon derang tolong kemas kan. Tudung Pink yg paling comel kecik2 sebelah I tu, tak nak lepas kan senduk masa tolong I bancuh Coklat. 
Hehehe funny!


Sambil setup, borak lah kan... =D


Balloon... 


Best part is, I tak sempat nak cucuk semua buah. MMG tak menang tangan uols.. Sib baik my sweet volunteer yang tolong I cucuk buah buahan...


Our main product! How nice & yummy coklat fountain tu turun


Antara goodies beg untuk anak yatim. I nak sponsor sikat, last2 tertinggal kat rumah. But its ok, next Wash & About I nak joint lagi..!! And....... tak lupa jugak Thanks to kawan2 I yang sponsor buah buahan... Ramai yg kasi, Kak Nini, Farhana, Sukinah (kwn2 Maxis Corp Dept), my mom and mother in law. 
Thanks to hubby jgk!!! Hehehehe


Ni Akak Seri, Owner Sri Spa. Comel kan kan kan...?



Chocolate Fountain Kuala Lumpur di Utusan Malaysia!

Ohhhh my....... Hahahahaha.... Datang nye tak sampai 1jam, tapi muke tetap kuar surat khabar hokey...!! Hehehehe.... I tak possing ok time nieee.. I pon tak tahu siapa reporter. Yg I tau, time nie I nak cepat setup kan meja Chocolate Fountain. Hehehe... This pix buat my mom happy... Dah SMS.. call lagi nak bgtahu muke I kt surat khabar. Sabar je lah... 
Hehehe...


So... so far matlamat nye berjaya. Cuma I tak dapat tengok dengan mata I sendiri how excited anak2 yatim tu enjoy the chocolate. Tapi I puas hati dapat ceriakan hari mereka... Hubby pesan, if next event Wash & About, kene spent 1 hari for Wash & About sahaja.. 

Hehehehe... Okey Boss!!!


No comments:

Post a Comment